Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

Οι Ναυτικοί, Ο Τουρισμός και τα Λιμάνια
Η κάθε κλειστή μικρή κοινωνική ομάδα στην Ελλάδα διαχειρίζεται σαν φέουδο τη δημόσια περιουσία που τυχαίνει να διαφεντεύει και να υπηρετεί. Επειδή κάποιοι πλοιοκτήτες έτυχε κάποτε να προσλάβουν κάποιους στα καράβια τους, ιδίως της ακτοπλοίας, οι κύριοι αυτοί αιθάνονται σήμερα αφεντικά και κύριοι δημόσιας περιουσίας - όπως είναι τα λιμάνια. Και κρίνουν σκόπιμο να τα κλείνουν. Παραβιάζοντας ένα μάτσο νόμους, που όμως ουδείς ενδιφέρεται να εφαρμόσει. Ο ναυτικός ελεύθερα δικαιούται να απεργεί. Στο πλοίο του όμως. Ποιός του έδωσε το δικαίωμα να κλείνει λιμάνια, δρόμους και τελωνειακές προσβάσεις. Και να καταδικάζει σε τρομερή υστέρηση εσόδων εμπορικά καταστήματα, εστιατόρια, μέσα μεταφοράς και νησιά ολόκληρα. Πόσοι άφησαν ελληνικά νησιά από την Κυριακή, διότι αν έμεναν μιά ακόμη ημέρα δεν θα μπρούσαν να προσεγγίσουν στον Πειραιά;Τι απώλειες εσόδων είχαν οι μικρές αυτές κοινωνίες; Να που χάνονται τα λεφτά, κι επιβάλλονται στη συνέχεια επαχθή κοινωνικά μέτρα σε όλους.