Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Η ΚΟΛΛΑ ΜΑΡΚΑΣ ‘’ΕΞΟΥΣΙΑ’’ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ
ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΑΝΔΡΕΑΚΟΥ
Στην κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ ο Σαμαράς κατέπληξε τους πάντες. Παρουσιάστηκε με μια καρέκλα κολλημένη στα νότα του. Όλοι οι βολευτές εξεπλάγησαν και άρχισαν να αναρωτιούνται με πρώτο το Δένδια ποια είναι η μάρκα της κόλλας που χρησιμοποιεί ο Σαμαράς για να είναι τόσο γερά κολλημένος πάνω της. Τότε ο Σαμαράς του απάντησε <<εσύ δεν ήσουν που μου έλεγες ‘’ πρόεδρε πρέπει να ξεκουράζεσαι’’; Τότε δεν το κατάλαβα τώρα που κατάλαβα πήρα τα μέτρα μου και προμηθεύτηκα μια κόλλα μάρκας ‘’ΕΞΟΥΣΙΑ’’ για να κάθομαι συνεχώς και να ξεκουράζομαι. Άλλωστε όλοι δε μου λέγατε πρόεδρε πες και ένα όχι; Όχι λοιπόν αφού το θέλετε. Θα σας ικανοποιήσω και αυτό που δεν έκανα ως πρωθυπουργός θα το κάνω τώρα. Όχι, όχι εγώ είμαι και θα είμαι ο αρχηγός της ΝΔ>>. Κλείνοντας ο καταπληκτικός αυτός ηγέτης την ομιλία του είπε << η ΝΔ μόνο μαζί μου θα σώσει την χώρα>>. Αμάν ΝΔημοκράτες στο χέρι σας είναι να τον ξεκολλήσετε από την καρέκλα και να σώσετε πρώτα τη χώρα και μετά τη ΝΔ..